AIRLIE BEACH

3 maart 2017 - Airlie Beach, Australië

Vlucht naar Hamilton IslandIk denk dat het maar weer eens tijd is voor een tweede blog! Dusssss......

Vrijdag 13 januari (gelukkig ben ik niet bijgelovig) ben ik aangekomen in Airlie Beach. Een nieuw avontuur, een nieuw hoofdstuk in Australië is aangebroken!

En het is hier echt zoooo ontzettend mooi! Airlie Beach is een klein plaatsje in Queensland. Veel backpackers verblijven een paar dagen in Airlie Beach om de Whitsundays te bezoeken en reizen vervolgens verder.

Eigenlijk ben ik, zonder goed na te denken vertrokken naar Airlie. Sterker nog.. iBlue water, Bowenk had er nog nooit van gehoord haha. Ik was opnieuw opzoek naar werk in Sydney toen ik stuitte op een advertentie "work for accomodation" in Airlie Beach. Ik heb meteen na deze sollicitatie gesolliciteerd.Een dag later ontving ik een email terug wanneer ik kon komen omdat ze vrijdag (het was een dinsdag) met de trainingen begonnen. Ik heb gezegd dat ik vrijdag kon komen, heb mijn ticket geboekt en ben vrijdag vroeg in de ochtend vertrokken.

Alessia & Daisy - Aussie day1Een dag na dat ik aangekomen ben in Airlie ontmoette ik Alessia, een Italiaans meisje. Ook zei deed net als ik werk voor accommodatie. We konden het meteen goed met elkaar vinden en zijn dan ook goed bevriend geraakt met elkaar :).

Ook hier in Airlie ging de zoektocht naar werk verder... en zelfs hier was het weer moeilijk om werk te vinden. Maar de aanhouder wint.. We hebben uiteindelijk werk gevonden in een hostel samen.. JEEEEEHJ.

Receptie, Backbackers by the Bay1 (1)In het hostel werk ik als receptioniste. Ik vind het erg leuk om te doen en dankzij dit word mijn Engels ook weer wat beter. Naast mijn werk in het hostel werk ik ook nog een aantal uurtjes in een restaurant. Oh en nee.. doe niet alleen maar werken hier haha.

In het hostel blijf ik nog twee maanden werken en erna ga ik verder reizen. Waarna toe dat weet ik nog niet. De tijd gaat in ieder geval echt super snel hier. Het is vandaag precies 4 maanden geleden dat ik vertrok naar Australië. Maar tsja time flies when you are having fun he!

Ik ga nu van mijn vrije weekendje geniet :)!